tv-spel ;)

Hej hej

Min eftermiddag blev inte så dum ändå :) mötte upp Jessika på stan vid 4 typ så gick vi lite i affärer prova kläder hehe :P.. jessika köpte en jätte fin tröja men för min det så blev det bara dagkräm och plackers som jag köpte hehe jätte kul eller hur :P.. efter en stund så gick vi hem te henne på herrhagen, spela tv-spel och kolla på vänner.. hehe fan va jag har skrattat hon e såå skön och det va riktigt kul att spela tv-spel igen och såklar mario :D.. sen gick vi te konsum och köpte godis och pizza så vi hade när vi kolla på Ullared hehe det e såå menlöst det programmet att det blir roligt :P.. sen blev det ännu mer Tv-spel och så lyssna vi på massa musik massa norska låtar som va helt knäppa hehe :P.. man blir ju bara helt full i skratt bara man hör en norsk prata tänkt då åå sjunga hehe.. 22.20 åkte jag där ifrån och nu e jag hemma fick dock gå en liten promenad från ica den bussen jag brukar ta gick inte..
Har haft en jätte trevlig eftermiddag me Jessika hon e jätte snäll och trevlig på alla vis :)


jessika :)

Nu blir det nog snart läggdags för mej känner hur ögonlocken börja hänga lite så då tyder det väl på att man ska lägga sig snart hehe ..

hoppas ni har haft en trevlig dag och nu får ni sova så gott :)
puss// MIKA


Kommentarer
Postat av: Trees

Heter du Mika? görfint ju:)

2009-11-24 @ 03:01:39
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0