Älgjakt

God morgon :)

Låg ända te kl va 10 idag gött men tycker det e lite konstigt ändå för här i karlstad vaknar jag ganska så tidigt medans hemma i skogen kan jag sova till 12 på dagarna.. men jag kanske vet varför, hemma i skogen e det noll me trafik sen e det knäppt tyst inga grannar som går i korridorerna på möra tex hehe :P.. så jag tror nog det e därför hehe..

Idag börja Älgjakten på riktigt så just nu e nog många gubbar och kärringar ute och springer i skogen :).. alla i min familj e med, mor o far och syrran.. skulle va lite roligt att va me, så himla gött att gå i skogen nackdelen e väl alla älglusen och att man måste gå upp så himla tidigt annars e det rätt trevligt va ett bra tag sen jag va me nu... vill ta jägarexamen nån gång :)
det e juu sååå himla gött me älgkött finns ju verkligen inge godare kött mmm :) tänk älgfilé med hasselbakspotatis och brunsås fiii fasen va gött :)

Tänk å få skjuta en sån här bjässe hehe då hade man vart bra stolt över sig själv :) min granne/tremänning i skogen e med nu och jagar för första gången.. håller tummarna för han och hoppas att han kanske får skjuta en älg :) skulle ju va jätte roligt 18 år och få första älgen :D..


Idag står det jobb på schemat men jag börjar inte förrän halv 4 har eftermiddan på bergvik så jobbar 15.30-20 tycker inte om den tiden specillet mkt men jag e glad så klart att jag får jobba :) vet inte om det blir nått mer jobb i veckan kan ju hoppas :)..
så nu på förmiddan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på det e väldigt gött väder ute så kanske skulle ta mej en promenad i solen.. vad ska ni göra idag??

JOO
måste bara berätta en sak som hände i lördags elle ja det hände väl inte så mkt men åter igen så va det en kändis i butiken hehe :P.. fick se denna mannen och jag va så himla säker på att jag hade sätt han förut sa te Johanna oxå men vi kunde inte komma på va han hette men vi kom i alla fall på att det va han som va me i Fråga olle han långa smala me lite stubbskägg hehe.. han har även vart me i vakna me the voice och sen om jag inte har helt fel så va han oxå tillsammans me lena philipson ett tag.. men va fasen heter han e det nån som vet och kan säga det te mej det står verkligen still i mitt huvve hehe..
det va även me han en mörk kille som jag oxå sätt nån stans, livvakt kanske hehe :P..
hehe man får se mkt när man står i butik :P..  har vart många kändisar inne i butiken när jag har jobbat nu :)

Ne nu ska jag sluta babbla och försöka hitta på nån ting hehe

pussar // MIKA




Kommentarer
Postat av: A.C

hehe ..lr hur?:p

ska dra snart til hnm o klipper mig..

jag e nervös inför fotograferingen:p han e liksom skit duktig.. haha..

o Han ska fota mig.. ..uff~~ läskigt ibland:p haha...



jag ska hem idag som sagt..vill ine:( men måste.. asch..måste ti skolan imorgon..jobbigt=/ har haft helt bra här:p haha..^^ pösss

2009-10-12 @ 11:10:03
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Fiiisa!- It's all about me!

jag håller med, men han har en sådan passion ilåtarna ^^

jag gillar det (: fast jag gillar även Email för det är udda ^^

2009-10-12 @ 12:58:55
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0