Desperate housewives

Go kväll

Hemma från träningen nu,´har i och för sig vart ett tag men hehe.. det va jätte skönt att få träna igen men idag va det fruktansvärt jobbigt, fick ta pauser flera grr :/ inte alls likt mej.. lite sur för det men det känndes verkligen vissa gånger som att jag inte fick nån luft.. jobbigt vill jag lova. kanske tränar för lite helt enkelt...

Nu har jag duschat och kollat på Ugly betty och Desperate :) det e såå himla bra och riktigt spännande, undrar ja vem det va som ströp julie vem tro ni det e ?? och kathrine e ju helt slut i huvve.. 
längtar te nästa avsnit :)

ska läsa lite bloggar nu innan jag går och lägger mej :) .

natti natti


Kommentarer
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg, men har alltid varit söt:)

jo vi har haft distansförhållande sen tre år tilbaka:p lite jobbigt e dt..för vi träffas en gång i månad bara..hehe..

ibland hinner jag inte åka dit du vt.. men men vi hjar klarat oss ändå:D viljket e super:D hehe..



jag ska sova nu söt, godnatt på dig:D

2009-10-13 @ 22:23:41
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha är det bästa kvälls tvn idag :D



ja fy bubblan , inget kul alls :(

men det har redan blivit bättre ..

kram

2009-10-13 @ 22:48:49
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0