fredagsmys

hej hej

Äntligen fredag :) idag kommer min söta Linda hit te Karlstad och hälsar på, så ikväll blir det utgång ska bli såå kul och vi ska va utklädda hehe :P.. för denna helgen e det ju HALLOWEEN det mesta e väl imorn kanske..
Kl 2 kommer hon me tåget så då ska jag va nere i stan och möta upp henne sen måste jag hämta mina stövlar hos skomakarn :)...


Linda o jag på grabbarna grus i ayia napa :)


Nu på morronen har jag kollat på 2 avsnitt till av desperate :) så nu e det bara 4 avsnitt kvar på säsong två... Har oxå nyss fått imej lite frukost och ska väl ta tag i disken snart innan jag gör mej i ordning och drar ner te stan :).. fick ett mess av Lollo förut och det bjuds tydligen på gratis choklad på mic hehe det tackar man ju absolut inte nej till hehe..

Kissie va ju inte me på Debatt igår även om det stod att hon skulle va me, det va i stället me en annan bloggare me vid namn paow eller nått vet ni vem det e ?? 

Lägger upp för och efterbild på mitt hår innan jag drar ner te stan

PUSS//MIKA

 


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Men ögonskuggan som hon la glittret på, var det en kladdig skugga då eller? Isåfall var det High Tech Lighter, som är en primer också.

Och om den inte var den så gjorde hon fel :P

2009-10-30 @ 11:03:15
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Andréa

Sv: Men jag lovar, det sitter 1000 gånger bättre om man använder nån av grejerna som jag föreslog istället för en torr ögonskugga :) Låter inte som att hon var riktig sminkös om hon föreslog det.

2009-10-30 @ 11:15:03
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0