maraton :P

Go kväll

Snart dags för sängen men innan det tänker jag skriva några rader :) Efter jag hade åte mat så la jag mej i soffan och Kolla på Desperate housewives säsong 1 har kollat på 7 avsnitt nu så har 9 kvar på första säsongen och de lär jag nog kolla på imorn.. nu e jag helt inne i detta och kunde nästan inte sluta titta.. men et va ju bonde så va tvungen att sluta hehe.. Lagom till att bonde hade börjat så Kom Lollo över, så vi har kikat på bonde och Grey´s :) ... grey´s e såå himla bra :D

nu e det som sagt snart dax för sängen, fick ganska ont i huvve förut men nu har det gått över, kan vart för att jag låge framför tv så länge hehe och så kan jag väl medge att jag inte druckit så himla bra heller :/..



Har ni testat den nya Maraboun?? 
finns i två olika smaker och det e denna (på bilden) och en me bär i.. denna smaka ganska gott det va som en kola inuti som hade smaken lite utav kaffe, tycker direkt inte om kaffe men det passa bra i denna :).. va dock väldigt mäktigt så det va inte många bitar jag orka..  
prova själva :D 

Natti natti puss 
dröm sött :)


 


Kommentarer
Postat av: A.C - jag har aldrig varit snygg men har alltid varit söt:)

aa exakt:)

dt kmr ju alltid kännas njas från början, för man e nykär och allting e ju nytt..man e ju ftf nyfiken på varandra, men efter ett tagså kmr man upptäcka man olika dåliga vanor hos varandra, alla har ju sina vanliga vanor liksom.. haha..

om man inte accpeterar dem så funkar inte förhållandet för man kmr ju bo tsm:p hee.. asch..hemskt när man tänker så. min pojkväns kompis har varit ihop med sin tjej i fem-sex år.. sen tog dt slut bara.. fattade inte ens vf:S ...asch~~

o visssa ha dt jättebra när de emed varandra, men när man väl flyttar ihop då e allting kaos liksom.. lr så snacka man inte ens med varandra längre.. dt e ju hemskt=/



aa jag vt..men saknar george i serien..tråkigt när han inte e med nu ju=/ ashc~



godnatt söt:D

2009-10-14 @ 22:45:24
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: Fiiisa! - It's all about me!

Haha okej ^^



samma här, jag vill så gärna shopppa nu ^^

2009-10-14 @ 23:02:32
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv: ja visst är den snygg!? Det värsta är att när jag skulle beställa den nu idag så var den slut i alla strl. GUUD! sur jag blev :(



Jag har inte smakat den. Får ta och göra det :)!

2009-10-14 @ 23:52:28
URL: http://rrebeccaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0