Mycke tv-tittande

Go kväll :)

Nu e snart söndagen över och det e dags för en ny vecka :) vad händer tro?? skulle egntligen ta mej i kragen och försöka ta mej ut och söka lite jobb för det e väl lite brådis nu, har njutit av dessa dagarna man vart ledig men ändå så kan det ju va lite lång tråkigt ibland oxå, man måste ju ha jobb och jag skulle va super glad om jag fick en jobb nu inför julen men ska jag få det så får jag skärpa mej och göra nått hehe :P..

Hela eftermiddan har jag bara tatt det så lungt som det går, har börjat kolla på andra säsongen av desperat nu så har sett 4 avsnitt än så länge bara 20 kvar hehe :P sen har det vart bra program på tv one three hill, gossip girl och Ensam mamma söker :) e en riktig tv nörd ibland hehe :P..  ensam mamma söker e såå mysigt och nu e det inte många boys kvar hehe.. kollar ni på det??
Har börjat fått lite smått huvvevärk igen inte så ovanligt har börjat vant mej hmm.. alltid påkvällarna så kommer det smygandes :(...

Imorn ska jag se efter tvättid för det glömde jag idag sen får det nog bli en storstädning av lägenheten där det måste skuras och dammas och mm för nu va det ett tag sen igen, och i veckan får man antagligen besök :) sandra kanske kommer hit en sväng för hon har lov sen på fredag så kommer mina underbara tjejer hit Nettan och Linda :) så blir det lite Halloween firande i Kd innan vi drar hem på lördag för fest där :D

Ska nog lägga mej i soffan igen och kolla på love actually <3

PUss // MIKA





Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson [foto]

sv: varsågod :D

jo jag har haft en bra söndag :)

du då?

2009-10-26 @ 06:56:02
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Ana

tack

2009-10-26 @ 08:28:38
URL: http://anibanani.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0