Singstar

Halli hallå :)

Har haft Emelie på besök nu på förmiddan, hon kom lite före 11 typ och nu har hon nyss cyklat hem. vi har kolla på tv och tjötat, sen gjorde jag pannkakor som vi åt och så har Emelie provat lite kläder och har fått lånat en kjol av mej som hon ska ha ikväll. har även hunnit me att sjunga lite singstar hehe :P.. vi e fan proffs asså hihi :D
Trevligt Trevligt

Höll samtidigt på me tvätten när hon kom hit men mitt i allt så glömde jag bort tvätten, kom på det en kvart efter att min tid hade tagit slut som tur va var det inte längre hehe.. så det kan gå ibland när man e tankspridd :P..  



Emelie och jag på hennes 20 års kalas


Nu vet jag inte riktigt va jag ska hitta på resterande av dan :/ nått förslag?? kanske en promenad men det säger jag typ varje gång men det blir aldrig av hehe :P.. det blir nog mest bara att ta det lungt ikväll inget party för mej för imorn ska jag ju upp och jobba :) på Duvan 11-16, det e jag och sarah som ska jobba.

 känner mej väldigt omotiverad te att skriva nu så lika bra att sluta.
 slänger i några fler rader ikväll ;)


men ni får ha en bra fredags kväll :)

PUSSAR// MIKA


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A [f a v o u r i t e c h i l d]

sv; hehe okej (:

tack :D

jodå :)

2009-10-02 @ 16:48:36
URL: http://favouritechild.blogg.se/
Postat av: Lisa

aw skönt att höra att man inte är själv med problemen , det känns som man är minst på jorden ibland ..

fast idag är det bättre .. :)



ha en mysig kväll , ikväll :D

2009-10-02 @ 17:10:31
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0