trött o sur

Go morgon

Usch min morron ha vart hemsk.. vakna i natt ungefär kl 3 sen låg jag vaken en bra tag innan jag kunde somna igen tänkte på masa grejjer.. och nu e jag sjukt trött men jag kan inte ligga kvar för diverse olika oljud jag har runt om kring mej :( de börja borra precis vdi min säng sen e det lastbilar som står utanför och backar och de piper sen e det folk som går i trappuppgången och slår i räcket och inte nog me de då börjar den andra grannen att borra och spika.. åååå försökte verkligen lägga kudden över huvve men det lät ju lika mkt ändå..
så nu fick jag gå och det håller fortfarande på, ska lägga mej i soffan och kolla klart på första säsongen av desperate tänkte jag och höjja riktigt ordentligt så kanske jag slipper oljuden...



Kommentarer
Postat av: Fiiisa! - It's all about me!

Haha ne det hade ju inte varit fel, och orka köpa julklappar redan ;)

2009-10-15 @ 12:07:51
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/
Postat av: Em

usch jobbigt med sånna nätter :(

2009-10-15 @ 12:45:47
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0