Vintertid

Go morgon =)

hehe jag e redan vaken fast jag kom isäng sent igår tror kl va 03 nån ting :P.. men jag kunde inte sova och då e det lika bra att stiga upp :)... Hade en jätte trevlig kväll igår så jag e glad att jag inte stanna hemma.. dansa för det mesta hela kvällen så idag känns det ju lite i fötterna kan jag medge hehe men det e sånt man får ta :P.. 

Ni har väl inte glömt att dragit tebaka klockan en timme?? Vintertiden har börjat nu...

Söndag idag och det står väl inget specielt på schemat.. ska väl ta men en promenad ner te stan och hämta min cykel sen va det spökparad i stan oxå kan ju va lite roligt att se kanske hehe :P.. det e vid ett tiden.. sen måste jag nog börja städa lite och boka tvättid, ser ut som ett bombnedslag i min lya :/.. Mat måste jag handla oxå typ tomt i kylskåpet igen..
så ser min dag ut, hur ser eran söndag ut??



Måste berätta en liten otäck sak som hände igår när Mor o far körde upp mej te Ärjäng te bussen... det e ju sååå mkt djur som e ute och springer nu för tiden Älgar, rådjur, harar, grävlingar ja mm..
Pappa körde på ett rådjur :( det sa bara pang man hann inte se att den kom utan man fick se den precis när den va framför bilen... det sorliga va att den inte dog me en gång utan det va bena som bröt sej så den låg där och skrek och kunde inte ta sej nån stans så pappa hitta en järnrör som han hade bak i bilen och slå ihjäl den me.. usch ja kolla inte för jag tycker det e såå hemskt stackare och de e ju så fina.. men det e ju så det e.. jag höll själv på att köra på ett i veckan fick tvärbromsa, usch man blir skakis i bena.. de e så himla snabba och ska promnt över vägen..




Nu ska jag se om jag hittar nån frukost sen får jag kanske börja göra mej i ordning och gå ner te stan..

lägger upp bilder sen från förra helgen som jag lovade :)

 

Puss// MIKA





Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

tack för dina frågor. Ett inlägg med alla svar kommer senare idag. Allt bra med dig idag?

2009-10-25 @ 11:19:55
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska träna & plugga :)

2009-10-25 @ 11:25:43
URL: http://hejannw.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

njaa, cirkus = cirka...

haha!

2009-10-25 @ 11:41:01
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0