ajajajaj

go morron

vakna upp me en ond tandvärk och jag känner det lilla äckliga hålet i tanden me tungan :( hur ska jag klara av denna dan, får ingen tid att gå te tanläkarn heller idag jobbar jag ju hela dan sen e det helg :/... jag får helt enkelt knarka alvedon några dagar..  det känns som förkylnigen e på bättrings vägen i alla fall, jag ska inte säga för mkt men jag mår i alla fall bättre men näsan rinner fortfarande och hostan e kvar.. det e inge kul att va ensam när man e sjuk, fast nu jobbar ju jag men helst skulle jag vilja ligga hemma i torrskog där mor och far e hihi... men det e bara bita ihop och fokusera på att man ska bli friskt så blir man frisk.


ska nog försöka få i mej lite frukost nu sen måste jag göra mej i ordning igen..
slit o släp :p

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0