Äntligen hemma

Hellu :D

Nu har jag äntligen komme upp te karlstad te min vackra lilla lya hehe lite stökig dock men det gör inget, får städa imorn... så skönt och lungt här och så sitter jag ju ÄNTLIGEN vid min dator :P som jag saknat såå hehe.. känns som man kan slappna av lite nu, idag har man verkligen vart på hel spänd elle det e jag varje gång jag e hos mormor och morfar nu för tiden men idag va vi te bengtsfors och morfar e så dålig i bena så man e rädd att han ramlar.. men det gick allt bra fick hålla i han sista biten innan han kom in i bil innan vi skulle åka men.. usch gillar inte att se att han blir gammal och dålig det gör ont i hjärtat.

Nu e jag i alla fall här :)  och snart e det idol weeiii sen e det desperate underbart hehe såå himla spänande får man äntligen se vem det e mike gifter sej med :) vem tror ni det e ?? jah hoppas på susan men det e det säkert inte bara för att man vill de...



Nu ska jag laga te nö mat och sätta mej i soffan och glo lite tv :)

Puss // MIKA


Kommentarer
Postat av: Petra

Ställ gärna en fråga i min frågestund, eller flera!! =)

2009-09-29 @ 20:17:17
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0