Blir inge Årjäng :(

Hellu igen :P

Nu har jag ringt och tjöta me mamma lite och grinat i telefon över att det inte gick nån jävla buss hehe.. de viste ingen heller som va i karlstad som skulle hem.. har pratat me sandra men hon skulle inte te marknan sen kunde hon inte köra heller för hon fortfarande har alkohol i kroppen..  jag har pratat me Louise men hon skulle inte hem idag heller så då va det kört på det hållet me sen ringde jag även te värmlandstrafik och fråga om det gick några extra bussar te årjäng eftersom det e marknan men det gjorde de inte..
sååå nu får jag helt enkelt ge upp hoppet om detta :( och så får jag ta den bussen som går 15.55 te årjäng.. och direkt jag kommer dit så blir jag chaufför, camilla gick me på att köra upp själv men att jag ska köra resterande av kvällen så ja jag kommer nog inte hem te torrskog förrän sent sent i natt..

Jag får nog lägga mej och sova en stund te nu så jag orkar me kvällen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0