förbannade...

...jävla bussar. FYY TUSAN NU E JAG RIKTIGT SUR ska ju te Årjäng idag på marknan men va tror ni då går det inte en jävla buss förrän 15.55 och då e jag i årjäng 17 nån ting så jag kommer ju inte hinna ett skit och jag som ska va chaufför ikväll åt camilla fan detta går ju ingen ting jag blir sååå (förlåt) j*vla förbannad ...
det e inge snack om saken att jag MÅSTE verkligen få mej bil nu för hur många ggr e det inte så här att man måste passa på de jävla bussarna åååååååååå allt går verkligen imot mej nu ALLT vad har jag gjort för att förtjäna detta??????


Dagen igår va förövrigt väldigt bra :) det va jätte trevligt och roligt hos Emelie kom en hel del folk, det va dans och tjöt och kortspel och ja det va en prefekt kväll Tack Emelie. Lägenheten va jätte fin mkt större än va jag trodde den va hela en kvm större än min till och me hehe :P..  det va riktigt skoj va inte hemma förrän kvart i 2 typ i natt hehe ;) och tack Tessa för att ni körde hem mej jätte snällt verkligen :)


 ne jag får väl lägga mej och sova en stund te då elle va fan ska jag göra jag kan ju inte vänta på den bussen då kommer jag ju inte på nån marknad :( 

får ringa mor o far och grina lite HAHA

PUSS // MIKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0