GÖTT

hellu :D

imorn e jag LEDIG :P.. har bara jobbat tre dar men det har vart tre jobbiga dagar eftersom jag e förkyld, det börjar gå mot bättrings vägen men det ska bli fruktansvärt skönt att bara fåå ta det extremt luungt imorn HÄRLIGT jag tror jag behöver det har vart alldeles för aktiv nu dessa dagarna när jag vart förkyld inte bra alls..

Jobba ju hel dag idag först duvan sen b-vik.. idag på förmiddan på duvan trodde jag allvarligt att jag skulle somna va helt slut och matt i kroppen kände mej inte alls pigg, cykla hem på lunchen då träffa jag linda och lollo en sväng. käka snabbt sen va det bara att ge sej iväg igen te bergvik.. har vart en trög eftermiddag men jag mådde mkt bättre då så det gick bra ändå :) 
Nu har jag käkat en massa usch köpte me mej två panpizzer hem och jag orka faktiskt inte hela den andra blev verkligen äckligt mätt.. har kollat på kädisdjungeln nu men det va inte så bra bara läskit me alla äckliga djur fyy och blä..

kollar på pirates of caribien nu :) mkt bättre.. men efter det blir det bums i säng..


Black pearl :P

puss o natti// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0