Helg = LEDIG

Morning :D

Inte lika fint väder idag som det har vart nu i ett par dagar men det e väl så när man e ledig, då försvinner solen :b.. Lördag idag ju och det känns underbart men shit va denna veckan har gått fort. det e liksom mitten av sep snart.. vart tar tiden vägen? snart e det jul :) längtar faktiskt det e ju såå mysigt eller hur? Min arbetskompis hade redan börjat köpt julklappar hehe men hon e alltid tidig och i och för sig e det väl rätt smart för då slipper man stressa in i det sista.

Längtar faktiskt redan tebaka te värmen, Mari och Nina på jobbet e ju på Mallorca nu och cathrine hade fått en bild på mobilen där de satt på stranden, åå såg underbart ut vill oxå sitta på stranden och se ut över det turkos blåa havet..  en sak vet jag i alla fall att det inte får dröjja så länge til innan det blir en resa igen ;)


ååå ser ni va underbart havet e elle :)

vad ska man mer hitta på idag då tro?? jag ska nog bara ta det extremt lungt som jag sa igår, jag får nog dock försöka och diska och röjja upp lite här,för imorgon kommer mor o far o syster hit :D det blir bla IKEA, syrran skulle ha några garderober (stavar man så) sen blir det väl lite shopping och så hehe :) trevligt trevligt..

pussar// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0