hemma i sverige

go morgon :)

jag har allt vart hemma några dagar nu men jag har inte orkat sätte mej och skriva tyvärr.. men det har vart helt UNDERBART i cypern Ayia napa och vi har haft det så roligt me Grabbarn Grus stört skön killar allihop och vilken goo gemenskap :D jag saknar det faktiskt ganska mkt...
det har vart sol och klarblå himmel varje dag runt 40 grader ungefär i solen och vattnet va väl 27-30 skulle jag gissa på :) sååå himla underbart för en som mej som ÄLSKAR värmen :P..  vi har alla fått fin brun färg :) man känner sej så himla fräsch och fin men det e väl inte så länge man får behålla den :/ har börjat skinnflå lite på bröstet :( inte kul alls... det tråkiga va att alla tre drog på sej en förkylning där nere så.. jag mår just nu inte så jätte bra, snorar och hostar och e helt matt i kroppen man kan ju undra vad det e men jag hoppas verkligen inte de e det man kan tro det e :(.. blir det inte bättre på ett par dar måste jag te läkarn..

så typiskt att man ska dra på sej en förkylning första gången man e utomlands, men när vi kom hem så verkar det som alla här oxå e sten förkylda så man kan ju kanske hoppas att det va nått vi drog me oss från sverige innan vi åkte.. ja det e ett mysterium..

vi kom i måndags te gbg, planet landa typ 10 över 4 sen hämta nettans snälla pojkvän upp oss på landvetter så åkte me hela vägen te brohögen där Mamma och Syrran stod och vänta :) så då va jag i torrskog över natten och nästa dag så åkte jag upp te kalstad på tisdag kväll.. för igår jobba jag 14-19 på mic och idag ska jag jobba på bergvik 15.30-20.. det e gött me sovmorron..hade nog inte orkat upp tidigare har nyss komme upp typ nu hehe... imorn blir det heldag dock 9.45-20 så jag hoppas jag e bättre imorn..

har lagt in massa bilder från resan på facebook om nån e nyfiken, orkar inte lägga upp alla här e runt 100 bilder men nån då och då lägger jag nog in :)

nissi beach den finaste stranden på Ayia napa där vi nästan låg varje dag :)

hade gött pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Tro F-N ni blir förkylda;) Massa sprit och hångel...hehe

2009-09-10 @ 13:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0