Karlstad

Hej hej

Nu e jag tebaks i karlstad igen i den nystädade lägenheten (inte) hehe.. får se och jag orkar ta ett ryck me dammsugarn och så imorn :P..

Åkte me bussen från årjäng så va här typ kl 7 så har inte hunne gjort så mkt snart e det ju Idol :D sen ska jag väl ja försöka fixate mej lite käk..  imorn e det redan fredag denna veckan har gått så sjukt fort tycker jag.. tycker liksom inte det va längesen jag åkte härifrån och nu e jag redan här igen.. 
imorn på dan blir det lungt ska som sagt försöka städa lite sen ska jag även ner te stan och uträtta några ärenden .. på kväll blir det inflyttnings fest hos Emelie :D ska bli jätte roligt verkligen har inte vart me den tjejen på hela sommarn så det ska bli skojsigt och sen få se hennes nys lya :) spännande hehe alltid roligt att se folks nya hem :P..




ne nu ska jag bänka mej framför tv :P

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi,, ja :) du ska ju fixa mitt hår också :D tihi :) Puss

2009-09-17 @ 23:05:16
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0