NY vecka

 go morgon =)

ville egenligen inte gå upp men man va ju tvungen kl 13 ska jag va ute vid bergvik och jobba te 20, har lite jag ska pyssla me innan så det va bara att stiga upp, nu har jag i alla fall duschat ska snart käka lite frukost sen blir det te att packa lite fast jag har fortfarande inte bestämt mej än om jag ska åka hemhem ikväll, jag har ju inte frågat tomas än om det blir nått jobb te veckan och blir det de och så kommer jag me värsta bagen te bergvik där tomas e så tycker han säkert att jag kan åka hem i stället och tar in nån annan te att jobba men det vill jag ju inte för jag vill ju jobba men å andra sidan om jag inte ska jobba i veckan och inte har me mej nån packning så känns det väldigt trist att behöva åka hem hit igen för då går det ju en hel dag till innan man kommer te tandläkarn, vikka problem jag har hehe.. jag får packa en liten väska så tomas knappt märker det hehe ifall jag inte skulle få nått jobb för då åker jag nog fasiken hemhem te torrskog..  så jag kommer te den förbaskade tandläkarn nån gång.

lampan på toan har gått :( så det va rätt mörkt förut när jag skulle duscha hehe.. typiskt att den inte gick i går när pappa va här för då kunde han ju grejjat men nu kommer det säkert va mörkt där ett tag för jag vet inte hur man byter den lapan i spegeln..

nu får det bli frukost e vrål hungrig hehe

vi får se om vi hörs ikväll om inte så vet ni att jag har åkt hemhem te torrskog :)
pussar// mika

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja de får vi,, ska ha inflyttningsfest på fredag tror jag,, så var beredd på en inbjudan på facebook :)

2009-09-14 @ 13:34:02
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Ida

åh, tack så mycket :)

2009-09-22 @ 17:09:50
URL: http://miniiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0