Onsdag

Hellu :)

Idag e det betydligt bättre väder ute solen e ju framme :) men det blåser fortfarande sjukt mkt :/ men det hör väl hösten till oxå den e ju verkligen här nu..

Idag ska jag ner te Bengtsfors och fika me Linda <3 ska bli trevligt att träffa henne och tjöta lite kan tänka mej att hon har en hel del på hjärtat ;) hihi.... men först ska jag en sväng te mormor o morfar, ska ha me en nota som jag ska handla åt dem sen.. sen får jag ju även låna deras bil eftersom det fortfarande inte finns nån ledig här hemma..




Det blev inge töckfors igår; Mamma sluta ju tidigt men efter hon hade slutat åkte hon direkt te Ed och bytte däck på bilen och det tog sin lilla tid så det va ingen hemma här förrän 4 typ :(... VILL UT OCH HANDLA men det e inge kul att åka sj.. jag får se om vi kanske kunde ta en sväng imorn för mamma va allt oxå lite sugen :).,..

Ne nu får jag göra mej köar och åka i vög te mormor :)

pussar //MIKA


Kommentarer
Postat av: Lisa

usch då . krya på dig !!!

jag mår inte heller så bra . ont i huvudet har haft det nu hur länge som helst .. typ migrän liknande säger mamma , har aldrig haft migrän innan ! :(

2009-09-23 @ 12:32:58
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Em

jaaa, men det är otroligt mkt plugg nu,, för dig då?

2009-09-23 @ 15:19:51
URL: http://mlliii.blogg.se/
Postat av: Viktoria

sv: allt bra med mig, själv? =)

2009-09-23 @ 16:42:28
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0