sjuk :(

hej hej

Nu har jag komme hem från jobbet, har fått i mej lite käkoch så hann jag kolla lite grann på idol me hihi :) blir nog inte länge till jag e uppe, imorn jobbar jag låååång dag och ska jag orka me det måste jag nog lägga mej snart, denna förkylnigen tar kål på mej :(.. idag har jag vart inoch köpt en termometer, ingen feber än i alla fall och det e ju posetivt :).. men dessvärre så tror jag att jag fått tandvärk eller tror det gör jävligt ont i hela käken så det e nog ett litet hål tyvärr, jag som e såå noga me mina tänder kan inte fatta att jag fått hål :/ bara en massa problem just nu, jag har det inte lätt hehe stackars mej :P..

har vart lungt på jobbet idag typ inte nö folk det blev väl lite på slutet men ett tag trodde jag det va omöjligt... har då istället sysselsatt mej me att plocka in reaskor som ska te lagret och flyttat om lite och även lagt in nya skor.  jack & jones bredvid oss spela fuktansvärt bra låtar alla de låtarna som vi hörde i cypern så jag va ju bara tvungen att gå över och fråga va det va för skiva men det va en bräd skiva.. och han va så snäll att han skulle kopiera en te mej :D stod och dansa för mej själv inne på lagret hehe :P.. såå himla goo musik man kunde bara inte stå still :P..

ne nu ska jag nog lägga mej faktiskt

natti natti Puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0