Skogen

Hellu :)

som ni kanske märkte så åkte jag hemhem te torrskog ändå ;) fast det va lite omstädigheter när jag skulle åka hem från karlstad precis som att det va meningen att jag skulle stanna. men jag fixa det allt ändå så jag kom hem te torrskog.. jooo så här va det: sluta ju jobba kl 20 på bergvik och bussen in te stan går 8 över.. men när jag stod där kom det fan ingen buss, jag blev grymt sur för bussen te årjäng gick ju 20.30 från stan så jag hann inte me den helt enkelt för bussen från bergvik gick halv därifrån. jag tänkte ändå ifall jag har tur så hinner jag gå av på wåxnäs där den stannar innan den åker ut på stora vägen. jag hoppa av där och fråga en kille som satt där om 700 bussen hade åkt förbi och det hade den jag missa den precis sa han så jävla typiskt men när jag står där så kom 800 som går te åmål så i ren fart hoppa jag på den för jag ville verkligen te torrskog :P.. pappa blev inte så glad dock för det e ju en bit te åmål hem ifrån men då kom den smarta busschauffören på att vi kanske hinner i kapp 700 vid grums eftersom den åker in i grums vilket inte 800 gör så han hade gasen i bott hehe så fick jag hoppa av vid gruvön och jag hann typ precis hoppa av så kom 700 så jag kom me te årjäng :D så det löste sej väldigt bra ändå men fasen va nervös jag va ett tag där hehe..

NU e jag i alla fall här och igår så kom jag te tandläkarn :) ringde halv 8 på möra så fick jag en tid 13.50 så pappa körde ner mej te bengtsfors.. laga ett hål, usch jag bara tänkte på hur pengarna försvann medans jag låg där när hon tog röntgen bilder mm mm.. men så säger hon att det e gratis året ut och fatta va glad jag blev :D så där spara jag ju i alla fall minst 1000 spänn, det va tur jag inte gjorde det i karlstad för då hade jag ju garanterat fått betala eftersom det bara e västra götaland som har detta året gratis för oss annars får man ju betala efter man fyllt 20. 
fick grymt mkt bedövning i käften så jag hade ingen känsel i vänstra sidan på läppen och i käken o i tungan på hela eftermiddan ganska obehagligt det va nog det värsta annars tyckte jag det gick jätte bra när hon laga hon va så försiktig och jätte bra jag vet en del e ju så himla hårdhänta av sej..

Idag e jag hemma själv, ska ringa bort te mormor och höra om hon kan hämta mej e så tråkigt och sitta här själv.. jag har ju ingen bil hemma :( linda har en och mamma har en och pappa har bussen så jag tar mej ingen stans får nog faktiskt snart se te att hitta en billig bil åt mej jag får ju krupp snart.. skulle behövt upp te karlstad idag egentligen för jag fick typ inga kläder me mej hit men jag åker nog upp imorn då och e tills på lördag, för i helgen e det ju årjängs marknan :D

ne herre min gud va jag babblar hehe här blir det inget gjort får ta och ringa mormor nu :)

ni får ha en fin o solig onsdag
pussar// mikia

Kommentarer
Postat av: Emelie

ja det måste du,, det kmr en del folk :)

2009-09-16 @ 19:00:13
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0