slemsven

hej hej

Nu har snart halva dan gått, och vad har jag gjort?? inte alls mkt faktiskt låge framför tv och sutte här vid datorn men jag har faktiskt tatt tag i disken me vilket jag tyckte va väldigt duktigt av mej för det känns som jag inte orkar göra specielt mkt :(.. har fruktansvärt mkt slem i halsen och hostar som en tok, jag trodde det va mot bättrings vägen men kanske att jag hade fel :( VILL BLI FRISK NUUUUUUUUUU

hata förkylning

Har lyckats få i mej lite mat och nu ska jag snart inta soffan igen men det går ju inge bra på tv tyvärr och alla mina filmer har jag sett tusen gånger så e inge sugen på att se nån av dem.. kanske att man skulle orka röra sej ner mot casanova och hya en film.. kanske skulle må bra av en liten promenad jag menar så långt e det inte hehe på me mössan bara så går det nog fint hihi.. vi får se, måste FOKUSERA på att bli frikt jag kan inte gå runt här som en gammalt vrak :/..


Kommentarer
Postat av: Em

krya på dig sötnos :)

2009-09-12 @ 15:33:39
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0