Städning på G

Go morgon :)

Va underbart att få sova i sin stora säng igen :) sov underbart men tyvärr vakna jag rätt tidigt men det brukar jag göra här :/ inte vet jag varför men men...
Nu e det städning av lägenheten som gäller jag har rensat all reklam och post, det som ska slängast och inte sen har jag även sorterat soperna, allt ska bara ut nu och sorteras men det tar jag sen nu måste jag röjja undan kläder mm sen dammsuga och så :)...  Efter jag städat ska jag cykla ner och handla käk, tomt i kylskåpet nu har ju inte vart här på länge nu..

Eftermiddan får vi se vad som händer, inget planerat än så länge.. men det ger sig hihi :D

Kolla ni på idol igår?? jag bara älskar Erikas röst ryser varje gång hon sjunger så himmla fint och rent, och hon gick juvidare igår SUPER BRA :)



Tyckte hon gjorde sitt bästa framträdande igår på kvalet me Bless the broken road men hitta tyvärr inte det klippet på youtube.. men detta visar ju oxå på hur fruktans värt bra hon e på att sjunga

Nu ska jag fortsätta me städningen..

Puss // MIKA


Kommentarer
Postat av: Lisa

ja fast några timmar hit å dit är bättre än inget :D

men man vill väl alltid ha mer ! :)

pengar måste man ju ha iaf ..



ååh mysigt :D hoppas du har det kul där :D

2009-09-30 @ 13:23:16
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0