vad göra??

Hej hej

Har städat och donat hela förmiddan plus att jag har vart nere och handlat mat och te middag blev det köttbullar och mos :) mkt gott.. men det e ju så tråkigt att laga mat och sen sitta själv och äta :( inte alls skoj hoppas på förändring snart...

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på det e ju som gott klart städat i lägenheten nu.. det e väldigt fint ute men det e oxå fan svin kallt brrr höll på att förfrysa näsan när jag cykla ner te ica förut hehe.. inte alls kul så därför e man inte så motiverad av att gå ut men ändå så vill man ju inte sitta inne :/ vikka problem man har hehe..

Tomas ringde i alla fall förut så nu ska jag jobba två Lördagar irad :D weeiii lite jobb i alla fall hehe men jag blev lite lite sur oxå för en grej men tänker inte säga varför... kolla över mitt cv förut och ändra lite och det ser hyffsat bra ut, nu e det bara ett personligt brev som ska till, inte lika lätt att göra.. men jag får väl kolla på mitt förra och försöka och pussla ihop det så det blir bra sen e det bara att gå runt och söka. har ingen aning om vart jag vill jobba men det får väl bli runt i affärerna för det känns ändå som att jag ska va inom handel i alla fall eftersom jag vart det nu i 2 år.. resturang branchen tilltalar mej inget än så länge i alla fall :P..



jag på scotts för snart ett år sen nu elle ja ett år i feb men det går fan fort te feb nu..


Kommentarer
Postat av: Lisa

så du bor själv i eget . jaa då måste man väl börja jobba så man klarar av ekonomin , tur bor jag hos mamma å pappa , men det är väl inte JÄTTE kul , men inget annat val :/



haha här är det kallt vare sig man är inne eller ute ! din bakgrund passar ju perfekt :D

2009-09-30 @ 16:38:42
URL: http://jinandjang.blogg.se/
Postat av: Lisa

åh det lät mysigt .. jag skulle med vilja bo själv , men det har jag / kommer inte ha råd me ..

du får skaffa dig en kille ( om du inte har det redan ) som betalar åt dig ..



oj jätte fort denna månaden har gått eller .. :S jag blir paff

2009-09-30 @ 18:40:26
URL: http://jinandjang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0