hel dag i stan

Hellu =)

Idag har jag tillbringat nästan hela min dag i stan =)... jag åkte ner te stan lite efter kl 12 sen gick jag runt och inhadla det jag skulle sen kl 14 så mötte jag upp Lollo och så va jag me henne när hon jobba och sen gick vi i affärer och sen va vi på subway och käka :) kl 18 gick jag hem te hjärtat <3 köpte me baguette te han och mej själv sen låg vi och kolla på Avatar innan vi gick ut på en liten promenad innan han börja jobba..

Nu e jag hemma, har precis åte en Milko bärry blåbär mumma =) har fått en otrevlig huvvevärk så ska nog snart lägga mej i soffan..

Har kikat på lite MC-kläder oxå =) men det e fasen inte lätt att välja finns ju hur mkt som helst, man vill ju att det ska va snyggt samtidigt som det ska va bra skydd mm ska kika lite till men sen får nog Erik hjälpa mej det e ju han som får ringa i alla fall :P..

Klicka för att se nästa bild
det här e ett allternativ men helst skulle man ju vilja ha så man får me hela kittet me hjälm, hanskar ,skydd och så =)...
Känner mej ju inte som en Bikerbrud direkt hehe och det tyckte väl inte Erik heller men man kanske kan blit :P..

nej nu får det allt bli soffan innan mitt huvve sprängs :(

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0