Hojjarna

Hej hej

tänka visa bilderna på hojjarna som jag lova =) de vi åkte igår :P


det första åket


det andra åket

Jag är hemma just nu för Erik skulle iväg och tvätta bilen så jag e hemma, har diskat och nu nyss duschat =) snart hoppas jag Erik ringer för börjar bli lite små hungrig hehe vet inte riktigt vad vi ska käka men han skulle handla innan han åkte hit så får ja väl se vad vi ska laga te för gott käk =)..

Igår efter Erik hade kommit hem från jobbet så va det bara att göra sej i ordning för vi va bjudna hem te Jan-erik på Buzz, fast det blev tyvärr ingen buzz :( det va en grej som fattades te spelet som han inte hitta :/ så himla typiskt men vi satt i alla fall där en bra stund och prata, gick hem typ 03.00 eller nått..

Puss// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0