jobbat =)

Hej hej

det blir lite långt mellan varven jag skriver här men jag ska försöka att bättra mej =)

Jag åkte som sagt hem te skogen i tisdags på morronen så va redan i Årjäng vid 10 då mamma och pappa kom och hämta mej :) handla lite innan vi åkte och då åkte vi direkt hem te mormor och morfar och hälsa på sen va vi hemma resten av dagen..

i onsdags så åkte mor o far te skogsby tidigt på morronen så jag va själv hemma och runt 12 tiden kom Sandra hem =) satt och tjöta i nästan tre timmar sen va hon tvungen att åka för hon skulle te trolhättan så då åkte jag ut te skogsby och kolla va de gjorde, va rätt tråkigt där så åkte hem igen efter en stund. kl 18 åkte jag ner te bengtsfors så va jag me Ellenor på friskis och svettis =) efter det följde jag me henne hem en stund så satt där och tjöta fram te kl blev 23 då va det dags för mej att åka hem :P..

Cathrine ringde på onsdan och ville att jag skulle komma upp och jobba på torsdag så det va bara att sätta sej på en buss tidigt på torsdan upp te karlstad, blev en kort visit hemma :/ såå himla typiskt att de ska ringa när man e hemhemma men så e det väl nästan alltid...
har i alla fall jobbat tre dagar nu tor, fre och idag =) riktigt roligt kändes ju att det va ett bra tag sen man jobba där men det gick allt bra ;)..
idag har jag jobbat me Johanna på duvan =) va en jätte seg förmiddag men på slutet blev det riktigt mkt och vi klara budgeten precis hihi suveränt =)..

Nu ska jag ta tag i disken så fort jag åte upp sen ska jag va me Erik <3

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0