övervunnit en av mina största rädslor..

Hej hej

Ni kan aldrig gissa vad jag har gjort idag :P..

Jag och hjärtat va uppe ganska tidigt eller ja typ 11 =) gjorde oss i ordning och åkte iväg te hammarö där vi kolla på motorcyklar och testa två st :/ första gången för mej jag nånsin har åkt en motorcykel fy fasen va ont i magen jag hade precis innan när man fick på sej all utstyrsel och sätte sen på hojjen bakom Erik, och mitt ena ben skaka som jag vet inte vad hehe.. den första motorcykel vi prova va en sportigare modell så jag låg ju typ på Erik och fick hålla i sten hårt :P det va inge roligt jag va livrädd och bad nog te gud 100 gånger att det inte skulle hända nått. andra hojjen vi prova va en gildare typ mkt bättre för min del för det fans ryggstöd på den för mej sen va det mkt eller kändes mkt säkrare, men jag kan ju inte säga direkt så att jag tyckte det va jätte kul, jag va ju mest nervös och rädd och spände mej nog alldeles för mkt men va begär man efter första gången liksom det e säkert jätte härligt bara man får vänja sej :P..
jag e faktiskt riktigt stolt över mej själv att jag våga, för att åka motercykel va nog nått jag absolut inte trodde jag skulle göra nånsin :P..

Bilder på hojjarna får jag lägga upp är jag kommer hem vet fortfarande inte riktigt hur man gör på hans dator :P..

Åkte därifrån vid ett typ och då åkte vi direkt te burgerking och besällde hamburgare sen hem och käka, se va Erik tvungen att kila te jobbet.. jag har vart så duktig så jag har städat hjärtas lya =) diskat, torkat, dammsugit, skuratgolv och tatt toan så nu e det riktigt fin här och all katthår e borta typ :P.. blev ganska slut efter städningen så då tog jag mej ett välförtjänt låångt bad =) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror jag ska gå ut en sväng i solen och kanske köpa mej en glass ;)

pussar// mika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0