Provjobbat =)

Hej

Nu är jag hemma efter ha vart och provjobbat på restaurang kasernhöjden :) det gick jätte bra och det va faktiskt ganska roligt även om det kanske inte e det bästa jobbet så e det i alla fall ett jobb =) SÅ JA jAG FICK DET  =D Milos som han heter arbetsgivaren tyckte det gick jätte bra för mej idag så te veckan skulle komma dit igen och då börjar det :) Gud va roligt det ska bli och personalen e bra så jag trivdes me en gång..  jobba från kl 11-14 typ det jag fick göra va att hålla koll på disken och plocka undan den sen hålla koll buffén så ingen ting tog slut, sen fick jag även hoppa in i köket och hjälpa kocken me förberedelserna inför imorgon så det första fick jag skala massa morötter sen fick jag fylla massa kycklingerfilér me riven ost och skinka hehe. man fick ju lite vibbar av att man va i det gamla me kök och så igen sen förr och det va väl inte så jätte kul men som sagt det e ett jobb och visst så himla tråkigt e det ju inte det går ju liksom hehe kocken va lite sur och tvär i början men sen blev det allt bättre men nästan alla kockar e ju sura och tvära eller vad tycker ni hehe :P..


Efter jag hade vart där så gick jag in te stan och bort te hjärtat me lite grejjer innan jag tog bussen hem, jag e faktiskt helt slut nu hehe ska ta mej en dusch sen lägga mej i soffan en stund tror jag, blev ganska sent igår så det e väl därför :P..

fick höra idag att det kanske kommer in SNÖ i helgen :( fyyy fasen det hoppas jag verkligen inte, alla uteserveringar e ju framme nu och i princip all snö e ju borta så jag vill verkligen inte ha nån ny snö nu det ska ju bli VÅR NU....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0