Resa

Hellu

Är uppe tidigt idag för har en hel del att fixa med och nu har jag väl fixat det mesta som betalat räkningar
 =( packat och så, nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen bär det iväg te jobbet om en stund =)

Nu e helgen här som man har planerat länge på :/.. jag e faktiskt lite små spänd men det ska bli kul :P..va te Lollo igår så nu har jag fått lånat hennes sytemkamera :D skit kul skulle me vilja ha en sån kamera..  det kommer dock bli väldigt jobbigt att vara infrån hjärtat hela helgen :( kommer sakna han jätte mkt ska mysa riktigt ordentligt idag innan jag hoppar på tåget ikväll ;)..



Igår jobba jag på kasernhöjden och igår va Sara chef hehe för Milos va inte där så det va riktigt kul hehe =D sen självklart as god mat som alltid det e typ det man längtar efter när man jobbar att få sätta sej och äta när man slutat jobbat hehe tog även me matlåder :).. Efter jobbet gick jag in te stan så då träffa jag Lollo på mic hon jobbade sen när hon va klar gick vi hem te henne och hon fick en av mina matlåder :) sen satt vi och prata rätt länge, va te ica och handla glass sen åkte jag hem te Erik <3 

nu väntar duschen :P

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0