skärtorsdagen

God morgon =)

Det snöar fan här =( och det e inget april skämt, blir så PIP less på detta vädret det mesta hade ju smält bort och så kommer det nytt och det värsta e ju att det lägger sej oxå :(
¤(%/¤"#%&=`

Igår eftermiddag när <3 hade slutat jobba så åkte vi ut te huset och tog det sista som hon hade klagat på, och jag säger bara vikken MÄNNISKA det e sjukt och då menar jag verkligen SJUKT att va så petnoga.. jag tror nog att hon hade mens eller nått när hon leta upp de små städmissarna så jävlig får man faktiskt inte va tycker inte jag i alla fall jag hade ALDRIG klaga på de lilla kan jag ju säga.. '

Efter det åkte vi hem först va vi så Erik fick äta sen åkte vi hit te mej, Erik somna typ direkt och jag satt i soffan och kolla på tv fram te kl va halv 11 typ sen blev Mikaela hungrig hihi men efter vi hade åte så tog det inte långt tid förren jag la mej i sängen om somna :P... Erik va uppe tidigt imorse och åkte iväg te jobbet så jag e hemma själv, vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, man har ju verkligen ingen större lust att gå ut nu jag kan hålla mej inne faktiskt till all snön smällt bort haha

vad ska ni hitta på under påsken??

puss//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0