30 aug 2010

Hej

Förlåt för dålig uppdatering (igen) vet inte vart min lust te att blogga har tatt vägen men den verkar va ganska borta, kanske kommer tebaka =)

det har hänt mkt på nästan en månad har bla haft Ellenor här i karlstad och vi va på Lars winnerbäck =) det va såååå sjukt bra han e grym live måste jag säga va även på Adreas Grega på månen samma dag :) trevligt.. Lägenheten är nu såld och mina grejjer e flyttade de mesta hem te skogen men jag bor kvar i karlstad me Erik nu <3 den 10/9 flyttar tjejen in i lägenheten . mor o far har vart här =) .. Inget jobb dock :( har vart hemma ett par gånger o hälsat på familj o vänner =) Laddat lite smått för plugg för Imorn börjar jag på Turism och samhällsutvecklings kursen yeah =D ..
lita av det som hänt ;)

Idag är dan innan jag börjar plugga så va uppe rätt tidigt i morse, diska o lite sånt innan jag tog bussen upp te universitetet där jag träffa Albana =) Va jätte mkt folk där antar att det va en hel drös me nya elever så jag ska inte känna mej ensam hehe.. Vi va på bibblan där så jag fick fixat lånekort sen hjälpte Albana mej me inloggnings uppgifterna te skolans datorer sen visa hon mej, vart jag skulle imorn och lite runt om på uni typ det mesta man behöver veta =) så nu känner jag mej faktiskt ganska redo för detta och jag har faktiskt en bra känsla att detta kommer bli bra, nått nytt, nya vänner, ny miljö ja jag tror verlligen det blir bra =) i hope so.. när vi kände oss klara på uni så tog jag bussen ner te stan, köpte mej en väska stor nog som jag kan ha böcker och sånt i =) sen va jag te bibblan och skrev ut shema och kurslitteratur och låna även me mej två böcker hem =) ..
Va hemma vid halv fyra, käka lite och nu sitter jag och kollar på one tree hill =) får nog bli en liten promenad innan jag böjar me middan..

Joo te helgen ska jag faktiskt jobba igen för eventpersonal på IKEA =) Camilla och Johanna ska oxå jobba plus två nya tjejer :) kommer nog bli skoj det e hela lördagen 4 sep, jag ska va korvgubbe hehe de ni :P.. ska bli roligt att träffa tjejerna hoppas på bra väder för vi ska stå utomhus..

nu har jag babblat på lite så nu återgår jag te tvtittandet ;)

puss// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0