4 Augusti

hej

hoppas allt e bra med er, me mej e det väl sådär det e ganska mkt nu men men sånna perioder har man väl ibland, annars mår jag allt bra ..

imorn gör jag min sista jobb dag på mitt schema på scorett, jobbar heldag 9.45-20 men efter det e det slut, jag vet inte hur det känns riktigt men det ska faktiskt bli ganska skönt samtidigt som det e trist att stå utan jobb igen :/ men jag ska ju snart börja plugga så jag får nån ting att göra i alla fall hehe..  e fortfarande ganska nervös för det för har inte fixat me nån ting böcker eller csn o jag måste verkligen ta tag i det SNART...

jag har inte gjort så mkt annat än jobbat faktiskt dessa dagarna,man jobbar sen kommer man hem lagar mat, kollar på tv o sen e det snart dags för sängen igen.. idag va jag dock en sväng o kolla i bergvik efter jag slutat o då träffa jag louise o hennes mamma som skulle te IKEA så va dem sällskap när de käka o sen va vi in en sväng på coop =) ..

imorn kommer det¨en fotograf som ska ta kort på lägenheten för utläggning på nätet, så patrik skulle komma hit imorn tidigt eller till lägenheten då och fixa det sista.. jag va i lägenheten en sväng i måndags o det e ju inte "min" lägnhet längre asså skit vad de har ändrat o allt röjt undan det e lite sorligt faktiskt satt där en stund o tänkte på alla minnen i den lägenheten o man fick en liten tår faktiskt det känns ju lite overkligt men men...

te helgen blir det väl att man åker hem te skogen o hälsar på =) det e torrskogdagen hemma så det kan nog bli trevligt sen ska det blir skoj att bara komma hem lite har inte vart hemma på hela sommaren typ :/..

pussar// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0