11 december

Nu är det inte långt kvar till jul =) så himla mysigt jag längtar så in i PIIIP.... hehe :P... men jag e faktiskt långt ifrån klar me julklapparna :( tänkte jag skulle kanske ge mej ut idag på lite julklappsjakt eller om det blir imorn.
jag har inte vart uppe så jätte länge har nyss fått i mig lite frukost =) snart ska jag nog hoppa in i duschen och värma mig lite, fasen Bulli blir galen om man inte släpper ut honom på balkongen och till slut måste man öppna och då blir det svina kallt inne :/ man vill ju inge stänga ut honom heller fast snart gör jag nog det :P...

igår så va jag och Erik finally ute och storhandla så nu e både kyl och frys fyllda på höjden och bredden hehe :P..

jag har blitt antagen nu oxå till nästa tre kurser på turism men för att jag ska få komma in så måste jag läsa upp engelska B så nu ska jag skicka in ansökan för det så fort jag hittar mina gymnasiebetyg nån stans hehe jag vet inte om jag hinner läsa klart Eng B innan vi börjar på kursen skulle ju ha tänkt på detta tidigare men nu e det som det e jag ska nog svara i alla fall sen får jag se om jag får komma in eller inte, vill ju läsa Matte C och Naturkunskap B oxå på konvux e ju bra att ha ifall man vi söka sig till nått annat jag behöver nog repetera engelskan och matten oxå hehe det känns som man har glömt en hel del från gymnasiet :/...

uuuhh va kallt det börjar bli dumma katt haha :P..

ni får ha en fin fin dag kram
//mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0