2:a advent

Good morning ;)

hade en suvverän Lördag =) Mamma och Pappa kom upp till Karlstad, kl 13 var de typ här sen gick vi runt i affärer och myste och jag fick mej två julklappar (jag fick) hehe sen käka vi mini julbord på Åhlens så jäkla gott, det blir nog det enda liknande julmaten jag äter i jul innan julafton då.. Affärerna stänga kl 17 så det va öppet en timme längre så det va ju bra.. när det hade stängt så gick vi till waynes och fika =) då planera vi att åka och våldgästa Ove och Maria som har flyttat hit till Karlstad då de tidigare bodde i hemtrakterna hemhemma, leta upp adressen på hitta.se sen åkte vi dit ;) Maria var tyvärr påväg ut när vi kom men Ove och Sanna va hemma så vi satt där en stund och tjöta och drack lite vin =) helt nyrenoverad lägenhet, jag blev så avis sååå himla fint allt nytt och modernt ja fyy satan tänk om man bodde så gud va jag skulle trivas och det va ett lungt och fint område.. de hade två helt underbara katter oxå =) en röd och en grå hehe jag blev kär i den röda katten så himla fin jag har alltid vart lite svag för röda katter men vi har aldrig haft nån hemma :/ tycker de e jätte fint... åkte väl därifrån typ kl 21 så dagen blev fulländad hehe =D hade verkligen jätte trevligt ...

Nu e det söndag och denna dagen blir nog tvärs imot än va det va igår (alltså tråkig) jag MÅSTE försöka plugga lite nu ska nog försöka sammanfatta mina ateckningar idag.. jag är verkligen inte laddad inför tentan :( VILL INTE men men...

//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0