Åmål

god dag =)
¨
Idag ska jag och pappa o syrran till åmål, syrran ska med tåget så då ska jag och pappa passa på och kolla lite på mellandags rean (i och för sig behöver vi inget) kan va roligt i alla fall =D..
Jag borde väl se om jag hittar nått litet te mamma hon fyller ju år den 1jan.. det är bestämt nu i alla fall att jag blir hemma på nyår eller vi ska till camilla =D kommer nog bli kul, gött att va hemma i torrskog med faktiskt...

det är klart nu att jag ska få flytta in i min nya lya 9 jan =D så det gick väldigt fort och jag e jätte glad för då hinner jag precis flytta in innan vi börjar skolan igen SUPER BRA =)

ne nu ska jag nog göra mig i ordning.

have a nice day ;) // mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0