annandag

Hej

Det har vart en väldigt slapp morron jag va uppe först i familjen så jag gick ner och satte mig i soffan och läste te skolan ett kapitel =) nått nyttigt gjort i alla fall hehe.. sen vakna allt de andra så småningom, då orka inte jag läsa längre så då kolla jag på några avsnitt av ung och bortskämd på datorn hehe jag blir så irritread på föräldrarna det är ju inte barnens fel att de e som de e, de röstar ut helt fel tycker att Ellinor skulle vart kvar i finalen och att Paulina och Karolina skulle ha åkte ut men men ni kanske inte har sett det men jag blir lite galen hehe kollar jag på nått så blir man insatt i det till 100%..

Dagen igår va väldigt mysig, Linda och Patrik kom vid tre typ så då käka vi mat sen efter maten så spela vi lite sällskapsspel KUL =D fast jag vann inte,Patrik vann alla gånger :P.. sen blev det risalamalta och efter det julklapps utdelning =) jag fick nya träningskläder, en stekgryta, sällskapsspel (helt hysteriskt), en skidhjälm, fina hjärtan som man kan hänga i graen eller i fönstren, pengar, klipp och toning presentkort + shampo och balsam.. Mkt bra grejjer så jag är jätte glad =D
et roliga va ju mamma o pappas min när de fick julklappen från oss =D de fick en splitterny bärbar dator 17,3 tum acer =D j'ättefin så den satt vi nog och grejja med hela kvällen sen haha la in kort,skaffa spotify och skype mm hehe de blev jätte förvånade det hade de inte räknat med så det va jätte roligt att ge bort de till dem =D..

Nu sitter alla i soffan me varsin dator haha :P ser lite roligt ut och det e ju lite sjukt fortfarande att det går här ute i skogen :P 100MG hastighet liksom sjukt bra hehe...

jag får nog resa på röva nu och göra nått hehe..

ha en bra dag
kram// mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0