Dag 1

jag börjar idag så här kommer en presentation om mej själv =)


Jag heter Annie Mikaela Nilsson är 22år fyller 23år 4 maj, jag bor i Karlstad med min pojkvän i en lägenhet i stan, just nu pluggar jag på universitetet här på Turism linjen.
ja vad ska man berätta om sig själv hehe, jag är en väldigt glad och positiv person tror jag är ganska omtänksam o snäll, väldigt lugn, hetsar inte upp mig på små saker tar det mesta som det kommer. mitt älsklings djur är katt =) har tre katter hemma hos mor o far och två katter här i Karlstad ;) .. ganska bra tv-nörd och data-nörd kanske inte nått man e jätte stolt över men i alla fall. jag är lite natur männsika tycker om att va hemma på landet och tycker det e mysigt att gå ut i skogen, är nog inte direkt någon stad människa. jag är 167 lång (det va jag sist jag mätte mig i alla fall) väger runt 64kg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0