dag 11

Min syster

Jaa min syster, mitt ändå syskon heter Linda Albertina Eriksson, hon är ju numera gift sen i somras så därför hon heter Eriksson =) hon är 25 år fyller 26 i maj.. just nu bor hon i Göteborg och jobbar på arbetsförmedlingen men snart ska hon flytta till oslo hon och mannen ;)...

vad ska man säga om min syrra :/ hehe.. jag och syrran har väl inte haft en jätte bra kontakt eller relation förrän nu på senare tid, fast vi ses ju väldigt sällan eftersom jag bor här i karlstad och hon i gbg sen brukar det inte stämma så att vi e hemma samtidigt så ofta heller så visst det e lite tråkigt men vi försöker faktiskt att ringa varandra lite då och då nu i stället. min syrra är smart och duktig i det mesta, jag e faktiskt stolt över henne att hon klara av universitetet så bra som hon gjorde och fick examen jag e väl lite tvärs imot och har ingen plugg motivation :P... hon är snäll och bryr sig väldigt mkt om mig även om det inte märks allid hehe vi har ganska bra "syskonkärlek" och blir lätt irriterade på varandra haha menmen så vad det ju oxå mer förr nu e vi ju vuxna båda två ;).
trots allt så älskar jag min syrra och skulle absolut inte vilja byta ut henne mot nån annan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0