Dag 2

Min första Kärlek ojoj ja min första riktiga kärlek var faktiskt ganska sen i mitt liv, det var efter att jag hade flyttat upp till Karlstad faktiskt 2007 då träffa jag en kille som jag blev förälskad i men det vara dock inte så länge hehe men jag tror det var min första riktiga kärlek. det var första gången jag var ihop me nån faktiskt, man hade väl nån flört tidigare men det va ingen kärlek det va mest lek hehe kan man säga så :P.. jag är ganska kräsen eller ja väldigt kräsen när det gäller killar hihi..

jag kan inte minnas nån annan i alla fall..

jag va olykligt kär i en kille när jag gick på högstadiet väääldigt länge men det kan man kanske inte kalla första kärleken eller?? vi gjorde ju ingen ting vi prata inte ens me varadra men jag klippte ut kortet på han från skolkatalogen och satte upp på väggen och skrev dikter och ja jag vet inte allt hehe.. löjlig man va egentligen :P.. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0