dag 21

ett annat ögonblick

jag hämar dig lite Madde och säger det när man fick körkortet =D det va en underbar känsla när man precis hade stannat bilen och uppkörningkillen säger att man klara det hehe jag blev så otroligt glad, hade ju haft det ganska svårt så man hade ju typ tappat hoppet nästan så när han sa att jag hade klarat det såå grät jag som en liten unge hehe jag blev så himla lättad, det va en sån underbar känsla som man aldrig kommer glömma..

ett till ögonblick eftersom jag härma dig lite madde så fick jag faktiskt en glad överraskning idag när jag fick reda på att jag fick godkänt på vår senaste tenta =D är sååå himla glad det va den perfekta julklappen verkligen hihi =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0