Dag 3

Mina föräldrar <3

Pappa Göthe, 56 år.. Min Pappa är världens bästa pappa =) han och jag är ganska lika i sättet och tänket hehe vi är oxar båda två, väldigt lugna och väldigt snälla men min pappa e nog lite snällare än jag han e för snäll ibland.. han jobbar som busschaufför till yrket.
börjar nån av oss att skratta så kan vi knappt sluta hehe vi skrattar tills vi gråter hehe :P..
älskar min Pappa <3

Mamma Anette, 48 år.. Världens bästa mamma =) jag är nog lite mammas flicka ;) mamma är väldigt duktig i det mesta, hon är jätte duktig på att städa och pyssla i trädgården och hemmet, det ska va rent och fint överallt och mammas mat är den absolut bästa =)
mamma jobbar som dagis/fritids fröken till yrket.
Älskar min mamma <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0