dag 7

min bästa vän

oj det är ganska svårt att säga jag tror inte jag har nån bästa vän faktiskt jag har många bra vänner =)
bästa vän det sa man ju mer tycker jag när man va yngre att man hade, min bästa vän var då Sandra och visst hon är min vän nu med och vi kommer alltid att vara vänner men vi ses inte så ofta längre, jag ser inte så ofta mina allra närmaste vänner så ofta nu för tiden för alla bor på olika håll så det e ju lite tråkigt..

mina närmaste vänner som jag kan säga är mina bästa vänner är Madde, Ellenor och Sandra <3 vi kommer alltid att vara vänner i hope =) det är dom vännerna jag kan vara mig själv med och de jag kan prata med om allt, de som alltid stöttar mig och de som jag har sjukt roligt och trevligt med när jag träffer dem jag önskar jag kunde träffa dem mer än vad jag gör nu...
'
saknar er <3

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0