dan före doppardan =D

go kväll

ja idag är det dagen före julafton =) det känns lite konstigt man e inte riktigt i stämning tycker jag men men det kommer väl ;)..

Idag var vi uppe ganska tidigt och åkte till Årjäng för sista julhandeln hehe att man alltid ska va ute i sista stund :P men vi handla i alla fall all mat och dricka idag iför imorn sen blev det lite julklappar oxå haha.
Vi firar ju julen här hemma iår =D ska bli jättemysigt det känns som det va jätte längesen vi va hemma och fira jul och det va ju tre års sen i och för sig hehe..
Nu i eftermiddag så har vi fått in granen och klätt den sen har mamma koka skinkan som snart ska grilljeras =D.. Sen har vi fått besök av Sandra som var här me lite julklappar sen kom även Niklas och Erica hit =) så det har vart fullrulle som det ska va lite dan inna hehe och just nu så lugnar man ner sig i soffan framför bingolottos uppersittarkväll =D
hoppas jag vinner nått haha :P skulle ju va en bra julklapp..

jag skrev ju det igår men om det var otydligt så fick jag G på vår senaste tenta =D jag var ju så sjukt orolig för den tenan och trodde verkligen det skulle gå åt skogen så det va underbart att få G på den så man slipper göra omtenta :) en perfekt julklapp haha ....



//mika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0