ung och bortskämd

Har ni sett programmet ung och bortskämd på kanal ett?? jag har inte följt det eller sett det förut så mycket men det klart man hört talas om det..
ungdomarna är så fruktansvärt lata och bortskämda hehe det e helt sjukt egentligen men det e ju föräldrarnas fel tycker jag, att de ställer upp och städar efter dem så får de ju faktiskt skylla sig själva att de fått sånna lata ungar...

det roliga nu då hehe :P jag har ju inte sett detta förut programet asså, så nu när jag sätte på tv kom detta upp och jag tyckte mig känna igen en av killarna som är med i serien.. han heter Tim joel och han träffa vi i cypern när jag,linda och nettan var där och honom umgicks vi ganska mkt med hehe :P..


tredje i övre raden från vänster sida..

 
killen till höger (detta är i cypern)     killentill vänster (i ung och bortskämd)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0