<3 love is in the air <3

Hej hej!!

Nu e jag hemma och själv, har vart me Erik och jag har mått såå himla bra han e sååå himla underbar <3<3<3<3<3 =) idag ska han jobba natt så nu blir det ensamt inatt :/ jobbigt men det får väl gå..

ska summera lite kort: i fredags va jag och erik på badminton på eftermiddan :) det va jätte roligt och jag va faktiskt inte såå himla dålig som jag trodde hehe men ont i armen det har man ju nu i alla fal :P... igår va vi te bergvik i snöstormen fick knappt ut bilen men några snälla grannar hjälpte till å putta hehe, satan va snö det har kommit usch hatart.. va inte på bergvik så länge, handla käk sen åkte vi hit och Erik gjorde sin pasta favvorit  me räker :) sagolikt gott.. sen blev det sonic och mys resten av kvällen.. idag sov vi ut så gick inte upp förrän efter 3 :P det behövdes verkligen .. sen blev det en promenad te jan-erik där vi blev bjudna på fika och Erik hjälpte han me datorn.. Efter det mötte vi upp Niklas och så åkte vi hem te mej så åt vi upp resterna från igår och nu har de åkt :(..
min kväll blir nog bara lugn ska nog inte va uppe så jätte länge till, kanske blir en film innan man lägger sig om man orkar eller lite playstation :P..

Helgen har vart underbar <3 lugn och 100% mysigt ;)
hur har eran helg varit??

pussar// mika


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh faan va mysigt de låter!! Så sjukt glad för din skull gumman.

Jag har haft en lugn ensam helg. Kan vara nyttigt de med ibland :) men på fredag åker jag hem till my lööve igen hi hi. Puss

2010-02-22 @ 09:15:52
URL: http://linkan88.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej gumman! Du har fått en blog award av mig! Nomineringen lyder så här: "Skriver om allt, alla dagar, alla tider! En bloggare i alla väder och kläder!" Gå in på min blog och se vad du ska göa med din award! Puss puss

2010-02-22 @ 09:32:02
URL: http://oggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0