<3

Hej hej

sorry för dålig uppdatering men det har vart mkt nu de senaste dagarna besök och norge och lite allt möjligt men nu e jag tebaka :)..
På lördan så va ju mor och far här på förmiddan sen runt 3 tiden kom Ellenor så då mötte jag upp henne i stan och vi gick och kika lite innan vi drog hem och laga mat och gjorde oss i ordning för lite förfest på Gruvlyckan. väl där satt vi och kolla melodifestivalen hehe :P.. vi va 6 st så det va ju inte värsta partyt men tyckte det va bra ändå eftersom man vart ute i torsdags hehe.. vi 23 typ tog vi taxi te nöjes, hade trevligt va mkt folk och en del bengtsforsingar hehe så det va kul va väl hemma typ lite efter kl 03.. min kamera glömde jag i gruvlyckan :/ så dit måste man ju nån dag och hämta den (jobbigt)..
Söndan va det ju Alla <3 dag :) hade ju Ellen här så vi tog det rätt lungt på möra och runt 1-2 drog vi ner te stan, så då käka vi en lättare lunch och gick i affärer.. kl 4 åkte Ellenor hem mot b-fors så då tog jag bussen hem. på kvällen va jag ute på världens underbaraste date hihi <3 middag och Bio :) lycklig..
Sen igår va jag och Jessie te oslo hele dan va på intervju och det gick jätte bra hon va så himla trevlig så nu håller vi verkligen tummarna VILL VILL VILL spendera hela dagen i oslo träffa bla Martin en kompis te jessie som bodde i den lägenheten vi hade tänkt ha men nu hade den tydligen blitt uthyrd eller den har det ringde i morse :/ lite surt men men vi får leta vidare.. så va inte hemma förrän halv 3 i natt så låg över hos jessika så nu har jag nyss komme hem typ va en sväng in te stan och prata me Lollo oxå :D..

just nu e jag lite seg i huvve, tänker en välda massa på olika saker men kommer inte riktigt fram till nått. jobbigt :/.. ska ta mej en dusch och se om jag kan piggna te lite sen hoppas jag på det bästa..

 
oslo en bit av karl johan :) så himla mysig stad i like :P..

puss// mika

Kommentarer
Postat av: Haedil* HUMOR BLOGG*

kuwait,Irak och Turkiet :))

härligt (yy'

jätte bra :dd

2010-02-16 @ 20:35:29
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

haha, det vill jag me och så kom vi tillbaka i jan, den kallaste mån, haha inte så smart! :))

2010-02-17 @ 19:19:15
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0