Norge?

Hej hej

Dagen idag har vart bra, syrran kom hit typ 12 sen gick vi ner te den klänningsaffären här på norrstrand där vi prova lite klänningar, va svårt att hitta nån te mej men syrran prova en del brudklänningar som va riktigt fina och hon fasta faktiskt för en så den fick det bli helt sagolikt vacker va den :)... va på Haga och kolla där oxå men där va de inget att ha och de som jobba där va jag vet inte men man kände sej inte välkommen och nån större hjälp fick man inte plus att de typ inte viste själva vad de hade för klänningar så nej där blev det en kort visit.. sen va vi in te stan en sväng och kolla sen kom vi på det att det e nog lättare och billigare framför allt att få nån te att sy min klänning, så vi hitta det perfekta tyget och ett bra möster så ska bara få nån te att sy så blir nog det perfa :D sen körde de hem mej och nu harjag laga te mat och inväntar Jessika och Erik som kommer om nån timme ska diskutera norge, lägenheter mm för imorn ska vi åka dit =)

Min outfit jag hade igår när jag va me jobbet på Tempel =)

 

Bolero: vero moda
Elise klänning: sthlm nånstans
skor: scorett
Smycken: lite olika

syns inte så jäkla bra :/ dålig kamera vill ha en ny..

puss// mika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0