Skogen idag =D

Go morron :)

idag fick jag sova ut utan att bli väkt och stressad hihi :P.. jag har nog låge och tänkt och drömt om Norge hela natten ;) nu gäller det verkligen att söka gärnet så vi kan flytta så snart som möjligt i alla fall te första mars för det e då Erik börjar..  VILL VILL VILL..
så jag och jessie ska sitta nu en stund och leta olika jobb som vi kan skicka CV till innan jag drar hem i eftermiddag..

Bussen till Årjäng går 15.55 så e hemma typ kl 18.00 ikväll :D ååå va underbart va över en månad sen nu jag va hemma och andades lite lant luft hehe och träffa min katter :/.. har tänkt att va hemma ett tag men jesiie och Erik ville inte jag skulle va borta så länge hihi ;P.. så jag får väl se blir i alla fall te i mitten på veckan hemhemma. ska bla försöka att hälsa på lite folk som det va ett bra tag sen man träffa, kanske blir en tripp te hålbol oxå och hälsa på Lollo och Jonathan i det nya huset :) 

  
Fressie, Findus och Frasse <3<3<3

Nu måste jag sätte igång och diska o städa liten sen blir det jobb sök =)

puss// Mika

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

åh najs att jobba i norge, lycka till med sökningarna;) kram

2010-02-09 @ 13:58:16
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0