Underbar <3

 hej!
Go morgon tänkte jag säga men kl e ju snart halv fyra hehe :P go eftermiddag kanske passar bättre ;)

har haft det helt underbart me Erik =D lycklig ;).. va ett bra tag sen jag kände så här eller det kan till och med va första gången jag känner så här, det spritter i hela kroppen på mej av lycka :P <3 .. kvällen igår och morgonen idag har i alla fall vart helt underbara.



Nu har jag nyss duschat, ska väl rota fram lite träningskläder nu för i kväll blir det badminton me Erik :) hehe blir nog intressant va ett bra tag sen jag spela, sen kan jag ju inte påstå att jag e nå duktig hehe men det blir nog skoj.. ska väl försöka laga te nån mat oxå innan.. Annars blir det nog bara lungt fram tills dess. gött att få ta det lungt en dag och va hemma det behövde jag verkligen.

nu e helgen här oxå :) någon som har nått speciellt planerat??

pussar// mika




Kommentarer
Postat av: Em

Jag är så nyfiken,,, :P

2010-02-19 @ 21:09:45
URL: http://mlliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0